WOIMS Employer Branding WOIMS Employer Branding

 

 

 

 



icon employer branding 1

Employer branding:
visszaállítja a rendet!


Mindenki szívesen menne dolgozni a Google-hoz, az Apple-hez, ha kapna egy ajánlatot. De nem kap, hiszen túljelentkezés van. Miért?


• Mert mindenki tudja róluk, hogy stabil, nagy cégek.

• Mert mindenki látja, hogy milyen munkakörnyezet van a cégben.

• Mert mindenki tudja, hogy mennyi juttatás van ezeknél a cégeknél.

• Mert aki ott dolgozik, mindenhol elmondja, hogy itt jó dolgozni.


Azt látjuk, hogy a nagyobb, ismertebb cégeknek könnyebb dolguk van abban a tekintetben, hogy jobban vágynak oda dolgozni a munkavállalók, mint a KKV-k többségéhez. Ebben közrejátszik, hogy a nagyvállalatokat eleve stabilabbnak tekintik az emberek, jobb munkahelyi környezetet gondolnak mögé.


Vajon az Ön vállalatáról is tudják ezeket, amikor felad egy álláshirdetést? Egyáltalán: mit tudnak az Ön vállalatáról? Valószínűleg nem sokat! A munkavállalóknak minimális információja van az Ön vállalatáról, ami nem elég ahhoz, hogy Ön mellett döntsön.

Az employer branding feladata, hogy visszaállítsa a rendet. Tudatni minden információt az Ön vállalatáról is, amit mindenki tud a nagy cégekről. Ha nem egy szimpla, sok esetben másolt álláshirdetésről van szó, már ettől is nagyobb kedvet kap a munkavállaló, hogy az Ön vállalatához jelentkezzen. Miért? Mert többet mutat be a cégről, mint a versenytársai. Nem csak egy száraz, névtelen álláshirdetéssel találkozik egy átlagos állásportálon, hanem megismeri az Ön vállalatának előnyeit, amiért már érdemes lesz váltania. Így szinte azonos eséllyel indulhat a munkaerő megszerzésben, mint a nagyvállalatok.

 

 

 

 



cityscape2

Mit is jelent az employer branding?


Ha szeretnénk valami magyar nevet adni, akkor leginkább a munkáltatói márkaépítés áll közel ahhoz, amit az employer branding csinál. Fő feladata, hogy olyan képet adjon a vállalkozásról, mint munkahelyről, ahol a kollégák örömmel dolgoznak. Minden fórumon terjedjen el, mik a vállalat előnyei a versenytársakhoz képest. A leendő munkatársak érezzék, hogy ez egy jobb munkahely, mint ahol jelenleg dolgoznak. Az employer branding egyik fontos feladata, hogy meghatározza azt, milyen kép alakul ki a vállalatról a munkaerő piacon és a munkavállalók körében.

 

 

 



icon employer branding 2

Mitől számít egy cég jó munkahelynek?


Ma már sajnos nem elég azt mondani, hogy mi jó munkaadók vagyunk! 

Hirdethetjük, hogy mennyire jó munkahely a miénk és milyen fantasztikus nálunk dolgozni, ha a valóságban ez nem igaz, mert rendszeresen csúsznak a fizetések, az alkalmazottak rendszeresen túlóráznak díjazás nélkül, egy ember két ember munkáját végzi el.


Ne kergessünk illúziókat, hogy ezeket az információkat nem fogják pillanatok alatt megtudni. Ne gondoljuk, hogy ezeket a belső problémákat majd csak akkor tudják meg az emberek, ha már megszereztük őket. Az internet nem csak segíthet nekünk, de lehet az ellenségünk is. Egyre több internetes fórum van, ahol sokan a munkahelyi tapasztalatokat osztják meg egymással. Ha valaki csalódott, vagy negatív élményei vannak, nem fogja eltitkolni. Hiába szereztük meg a munkavállalót, ha átvertük a reklámmal, bármikor dönthet úgy, hogy neki ebből elég volt, és céget vált. 

 

 

 



icon employer branding 3

Jelentkezne a cégéhez?


Vajon jelentkezne-e a saját vállalatához? Mit tudna meg róla, ha tájékozódna? Tényleg jó céget lát az, aki ma Önökhöz jelentkezik?

Mi jelentkeznénk-e ahhoz a céghez, akiről nincs információnk. Ha mellette van más munkáltató, akiről pontosan tudjuk, hogy jó, akkor melyiket választanánk?

 

 



icon employer branding 4

Ki az értékesebb munkavállaló?
Aki nem is keres állást!


Vajon az az értékes munkavállaló, aki most tartós munkanélküli, esetleg állandóan váltogatja az állásait és éppen most is álláskereső? Vagy az, aki már 10 éve egy versenytársunknál dolgozik, és meg vannak vele elégedve?

A válasz egyszerű, de amíg a stabil munkavállaló nem kap külső impulzust arra, hogy váltson, nem is gondolkozik ezen. 

• Hogyan találom meg ezeket a munkavállalókat?

• Miért váltana, ha meg van elégedve a jelenlegi munkahelyével?

• Honnan tudja meg, hogy én éppen vele akarok dolgozni?

• Hogyan csábítsam el a jelenlegi munkahelyéről?


Naponta találkozunk ezekkel a kérdésekkel, az új partnereinknél. Mi azon dolgozunk, hogy bebizonyítsuk: az employer branding, amit építünk, megoldást talál ezekre a problémákra. 

Egyszerű matematika. A munkavállalók 30% -a nem keres állást, de ha kapna egy jobb lehetőséget azonnal váltana. Ők értékesebbek lehetnek számunkra, mint azok, akik jelenleg aktív munkakeresők, vagy folyamatosan váltogatják az állásaikat. Ezek a munkavállalók már 5-10 éve egy vállalatnál dolgoznak, nem szeretnek ugrálni, megbecsülik az állásukat és fordítva. A vállalatok is megbecsülik őket. Mivel ez nagyobb és értékesebb szegmens, mint a keresők, tulajdonképpen őket kell megcélozni, nem is azokat, akik az állásportálokat böngészik.

Oké, de hogyan? A válasz egyszerű, érjük el őket, mutassuk be nekik, hogy érdemes váltani, érdemes a cégünkhöz jönni. De ne gondoljuk azt, hogy csinálunk egy reklámfilmet, amiben kimaxoljuk a vállalatunkat és özönleni fognak hozzánk a munkavállalók. Ez csak is lépésről-lépésre épített stratégiával fog működni. Az employer-branding.hu pontosan ezt csinálja, mert ez a feladata, ehhez ért. 

 

 

Az employer branding valójában egy háromelemű folyamat, de együttes alkalmazásával képes tartósan megoldást nyújtani a vállalkozások munkaerő problémáira.


Marketing


HR

Szervezet és vállalatfejlesztés

Megmutatjuk, hogyan kell megszerezni a
legértékesebb munkavállalókat, akikre
hosszú távon is építhetünk.

Segítünk, hogy a megtalált jelentkezők
közül csak a legkiválóbbakat válasszuk ki és
sikerrel integráljuk őket a munkaszervezetbe.

Kialakítjuk azt a hatékony és modern vállalati
kultúrát, amely támogatja a munkavállalók
hosszú távon történő megtartását. Mert csak
az elégedett és magát biztonságban érző
munkavállaló tud 100%-os teljesítményt produkálni.

 

 

 

 

 

 

 

EGY KORSZERŰ MEGOLDÁSRA VAN SZÜKSÉGE?

 

Töltse ki és küldje el ezt a felmérőt és készítünk egy alap EMPLOYER BRANDING AUDIT elemzést.
Az alap EMPLOYER BRANDING AUDIT elemzés költségmentes.

 

NÉZZE MEG HOGYAN

 

 

 

A munkaerő kampányoktól egészen a munkaerő megtartásig egy komplett marketing csapat támogatását adjuk.

MIBEN KOMPLEX?

A Humán erőforrás felvétele, tesztelése, megtartása egy összetett feladat. Az emberek többsége tud kenyeret sütni, de ettől még nem lesznek pékek.

MIBEN SEGÍTÜNK?

A szervezet működésének transzparenciája egy új dimenziót nyit meg a munkavállalóknak és a jelentkezőknek. A feladat kézenfekvő, mi adunk egy szakembert aki megcsinálja.

KI EZ A SZAKEMBER?

A weboldalon megadott adatai csak kapcsolatfelvételre szolgálnak, nem kerülnek tárolásra és harmadik fél számára nem hozzáférhetőek.