×

Figyelmeztetés

The form #5 does not exist or it is not published.
employer branding 5

Ha a Google-hoz felvesznek egy fiatal informatikust, akkor az fogja érdekelni, hogy fizetik-e a túlórát?


Elvileg igen, de azért valljuk be őszintén, ha valakit felvesznek a Google-hoz dolgozni, minden bizonnyal nem fogja megkérdezni, hogy kifizetik-e a túlórát, vagy, hogy hogyan szólhatok bele a részlegem működésébe, milyen lesz a főnököm, azaz olyan dolgok, amik egy cég munkáltatói márkájának részét képezik. A munkáltatói márka javítása nemcsak a leendő munkavállalóknak szól, hanem a meglévő munkatársaknak is. A munkáltatói márka az, ami miatt sok esetben hajlandóak munkahelyet váltani a munkavállalók.

Hogyan segít a marketing a munkáltatói márka  javításában?

 

Sok vállalatnál “egyszerűen csak” felépíti. De azért ez nem ennyire egyszerű. A munkaadók többsége ma a legjobb szakembereket szeretné alkalmazni, a lehető legkedvezőbb fizetéssel.

Marketinges szemmel nézve, ez olyan mintha a közepes minőségű terméket akarunk prémium áron eladni. Jelzem lehet ilyet, sőt sok működő példa van erre, még a legismertebb márkák esetén is. Termék estebében is az a kérdés, hogy mit adunk mellé. Még Henry Ford mondta, hogy “minden termék annyit ér mint amennyit a mögötte lévő szolgáltatás”.

Ha ebből indulunk ki akkor az Ön vállalat mögött: 

  • • Milyen szolgáltatás van ami miatt önt választanák a munkavállalók?
  • • Ha van azt ismerik a jelenlegi munkavállalói?
  • • Milyen formában tudatja a munkaerő kampányaiban a vállalata értékeit a leendő munkavállókkal?
  • • Honnan tudják a jelentkezők, hogy a több száz állás lehetőség közül a vállalata kínálja a legjobb, legtöbb értéket számunkra és nem a legtöbb fizetést.
img 5

 



wallet1

“A megfelelő bér nem a legalacsonyabb összeg, amiért egy ember még hajlandó dolgozni, hanem az a legmagasabb összeg, amit a vásárló még tartósan meg tud fizetni.” 


A probléma tehát nem az, hogy nem tudna megfelelő bért adni egy vállalat ha magasabb lenne a profit a termékein vagy szolgáltatásain, hanem az, hogy nem tudja ezt elérni. 

 

Miért?

 

Mert a vállalati brand értéke alacsony és ezáltal a termék, vagy szolgáltatás értéke is. Miért tud a versenytársa több fizetés adni? Mert lehet, hogy magasabb a termékein a profit, jobban használja az upsell technikákat, erősebb és jobb a marketingje, egyszóval magasabb profitot tud elérni. 


 

 

A WOIMS kettős megoldást a problémára:

 

Munkáltatói márka építés + termék brand építés egy csomagban. 

 

 

employer branding icon2

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

EGY KORSZERŰ MEGOLDÁSRA VAN SZÜKSÉGE?

 

Töltse ki és küldje el ezt a felmérőt és készítünk egy alap EMPLOYER BRANDING AUDIT elemzést.
Az alap EMPLOYER BRANDING AUDIT elemzés költségmentes.

 

NÉZZE MEG HOGYAN

 

 

 

A munkaerő kampányoktól egészen a munkaerő megtartásig egy komplett marketing csapat támogatását adjuk.

MIBEN KOMPLEX?

A Humán erőforrás felvétele, tesztelése, megtartása egy összetett feladat. Az emberek többsége tud kenyeret sütni, de ettől még nem lesznek pékek.

MIBEN SEGÍTÜNK?

A szervezet működésének transzparenciája egy új dimenziót nyit meg a munkavállalóknak és a jelentkezőknek. A feladat kézenfekvő, mi adunk egy szakembert aki megcsinálja.

KI EZ A SZAKEMBER?

A weboldalon megadott adatai csak kapcsolatfelvételre szolgálnak, nem kerülnek tárolásra és harmadik fél számára nem hozzáférhetőek.